۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۵۰۷۴۳
 رئیس فدراسیون کشتی گفت: خانه کشتی بعدی در محله خاک سفید است. برنامه ما این است که در مناطق کم‌برخوردار خانه کشتی بسازیم.
کد خبر: ۳۵۵۲۹

دبیر: مربی دنبال پول باشد نمی‌تواند شاگرد بسازد/ خانه کشتی بعدی در خاک سفید است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم افتتاح سومین پایگاه قهرمانی کشتی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، علی جوادی مدیرکل ورزش استان تهران، منصور برزگر قهرمان المپیک، علی اکبر حیدری قهرمان جهان و المپیک، محمد محمودی پیشکسوت کشتی و جمعی از پیشکسوتان و شهردار منطقه ۱۵ تهران برگزار شد. این پایگاه قهرمانی در منطقه هاشم آباد قرار دارد. این سومین پایگاه قهرمانی کشتی تهران است و دو پایگاه دیگر هم در تهران افتتاح خواهد شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جریان افتتاح سومین پایگاه قهرمانی کشتی در تهران، اظهار کرد:اگر یک مربی دنبال پول برود نمی‌تواند شاگرد بسازد، این یک قانون نانوشته است. اگر مربی دنبال درآمدزایی از کشتی برود، نمی‌تواند شاگرد بسازد. اینجا باید این اتفاق بیفتد و هیات کشتی باید در مسیر کشتی‌گیر سازی برود. این سالن باعث می شود آسیب‌های اجتماعی در این منطقه کم شود. 

وی خاطرنشان کرد:در منطقه ۱۷ تهران هم بهترین خانه کشتی ایران را خواهیم ساخت. خانه کشتی بعدی در محله خاک سفید است. برنامه ما این است که در مناطق کم‌برخوردار خانه کشتی بسازیم.

دبیر با بیان اینکه در تمام دنیا شهرداری‌ها زمین را می‌دهند و می‌گویند بروید، بسازید و در چند سال بهره برداری کنید، گفت:از وقتی آقای جوادی آمده حدود ۱۸ خانه کشتی به ما داده‌اند. اگر تعداد ۳۰ هزار کشتی‌گیر را به ۴۰۰ هزار نفر رساندیم به خاطر این است که سالن کشتی و خانه کشتی را در محلات راه انداختیم.

/طرفداری.

برچسب ها: کشتی علیرضا دبیر
ارسال نظر
آخرین اخبار